Azi n-am chef!

vineri, 27 noiembrie 2009

AZI... N-AM CHEF!
Mi-am dat seama de asta inca de dimineata, cand cu o miscare gresita am daramat paharul cu periutele de dinti. Care dintre ele a cazut in vasul de toaleta? ...evident, a mea.
Scaunul de la masina e rece, schimbatorul e rece, volanul e rece si el... parbrizul e inghetat. Razuitoare, evident, n-am!
E dimineata de sambata. De ce sunt in masina la ora asta? A, da, merg sa incerc sa fac cateva poze. De ce, oare, ca doar n-am chef?
La semafor... rosu. Al doilea semafor... tot rosu. La al treilea.... rosu si aici. In sfarsit, al patrulea si ultimul.... galben... spre rosu.
Am mai zis doar, azi n-am chef! Nu stiu de ce intotdeauna dimineata in masina incepe sa se incalzeasca exact cand ajung la destinatie. Posibil sa fie din cauza ca orasul e mic si distantele, pe masura, dar eu stiu sigur ca azi n-am chef de nimic!
Ajung in padure. Cobor din masina. De ce oare ca abia ce se incalzise inauntru?
Liniste. Cateva frunze cad. Le aud cum fosnesc pana la pamant. Ar trebui sa pun trepiedul cu camera si sa incerc cateva cadre. Nu pot, nu vreau, azi n-am chef!
Fac, totusi, cativa pasi, indepartandu-ma de masina. Urechile imi tiuie, sigur de atata liniste. Intr-un copac de langa mine zaresc o bufnita. Se uita mine si parca imi zice: Hai ma, imi faci si mie o poza? Dar camera e in masina, ca, de, azi n-am chef!
Ma intorc. Cu greu fixez camera pe trepied. Iau telecomanda in mana si astept. Daca mai stau mult asa s-ar putea sa-mi vina cheful, asa ca...... click si:
UITE!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu