Fuga

luni, 30 noiembrie 2009

Inima ...mai sa-mi sara din piept.
Bum-bum, bum-bum. O ignor, alerg mai departe. Picioarele ma dor, rochia abia o mai pot ridica... e tot mai grea. Se agata, o trag... se rupe.
Bum-bum, bum-bum. Nu ma uit inapoi, alerg. Imi apar in minte imagini... vorbe... Vrei sa fii sotia mea? Esti ingerul meu pazitor, am nevoie numai de tine.
Bum-bum, bum-bum!
Ma afund intr-o balta. Simt raceala mocirlei care tocmai m-a invadat. Nimic nu conteaza, trebuie sa fug. Mintea iar mi-e scrutata... Iubito vom avea multi copii, tu nu va trebui sa muncesti niciodata. Bum-bum, bum-bum. Un toc a cedat. Scot pantoful. Imi trebuie o secunda sa respir... Gata, fug. Voalul, fluturand, inca se mai tine in cateva clame. Alte imagini, alte cuvinte... Draga mea, voi face tot posibilul sa nu-ti lipseasca nimic.
Bum-bum, bum-bum. Simt un gust amar... al lacrimilor amestecate cu rimelul, cu fardul... sau, poate, e doar gustul amar! Trebuie sa ma indepartez cat mai mult. Un spin... simt caldura pe picior. Stiu ca e o dara de sange. Alerg mai departe. ... Scumpa mea, daca ma vei asculta, totul va fi perfect! 
 Bum-bum, bum-bum. 
Alte vorbe, ale mele... Dragul meu, furatul miresei e o traditie, de ce trebuie sa te superi? ....
Bum-bum, bum-bum, bum-bum
Mai am inca putin... si scap.
Bum-bum, bum-bum, bum-bum...
De ce a crezut el ca poate sa dea in mine?






1 comentarii:

razvan spunea...

A iesit super. A meritat sa indure frigul :)

Trimiteți un comentariu