Cine m-o fi pus?

vineri, 22 ianuarie 2010

Cine m-o fi pus sa ies din casa pe vremea asta... nu stiu!?
Sunt in masina si incerc, cu greu, sa ating cat mai putin din suprafata scaunului patruns de toate cele douazeci de grade negative de afara.
Cine m-o fi pus sa aleg tapiteria de piele... nu stiu!
Am de facut vreo cativa kilometri si stiu ca masina mea imi va furniza caldura doar spre sfarsit. La radio unii se balbaie, se incurca, vorbesc de cinci minute si n-am inteles nimic. Parca ar avea creierul aici, langa mine, in masina, la criogenat! Sau o fi al meu?
Cine m-o fi pus sa dau pe postul asta... nu stiu!
Pricep spre final ca ar fi unul, Ionut Botea, romanas de-al nostru, care ar participa la Eurovision!? Dar nu la noi, nu, la spanioli. Uite ca-i dau si melodia cu care e in concurs.

Ceata imi face si mai greu drumul! Ma uit in stanga, dreapta... nimeni. La un moment dat, abia zaresc, iesita din pacla, o turla de biserica.
Cine m-o fi pus sa calc pedala de frana... nu stiu!
Deja sunt cu camera si trepiedul in spate prin zapada care-mi trece foarte usor de glezna. Realizez ca drumul pana la turla e mult mai departe decat mi-am inchipuit initial...
Asez trepiedul, pun camera, iau telecomanda in mana si fac cativa pasi spre bisericuta din lemn, aparuta brusc, din ceata. In jur... pustiu. Ridic privirea spre crucea din varful turlei.
Cine m-o fi pus sa apas butonul telecomandei... nu stiu!

Cert e ca-I multumesc!


2 comentarii:

adi spunea...

Extraordinar cadru !!! felicitari !!!

apopida spunea...

Multumesc frumos!

Trimiteți un comentariu