La multi ani, MAMI!!!

luni, 8 martie 2010


Azi mi-am adus aminte de pozele alea, de pe vremea Dictatorului (Ceausescu, sa fiu exact, ca-n ziua de azi nu mai stii cum mai interpreteaza omul!) in care, la gradinita, era un carton mare pictat cu ghiocei si cu prea bine cunoscuta urare "La Multi Ani, Mama, de 8 Martie!", frumos colorat de catre doamnele educatoare (ma intreb acum, oare de ce, ca doar pozele erau alb-negru?). Intram, pe rand, in spatele lui, scoteam capul prin gaurica si un nene ne striga vesel... Paaaasaaaaricaaaaaa! Si PAC, gata poza!

Asa ca ne-am gandit, mami, dimineata, in timp ce incalzeam masina, la minus cateva grade, eu si Bri, sa-ti spunem, urmand acelasi stil de acum trezeci de ani, adaptat la realitatile noastre, ca...
TE IUBIM!

Deeeee ziuuuuaaaa taaaaa, maaaamiiiicooooo,
In daaaar ti-am aaaaduuus inimaaaaaaaa.....

 La multi ani!

2 comentarii:

Florian spunea...

Super realizarea, domnule!
Un "La multi ani frumosi" si din partea mea!

Razvan spunea...

Super tare Adi. La multi ani si din partea noastra!

Trimiteți un comentariu