My Lucky Charm

joi, 4 martie 2010

- Tati, tati pot sa merg si eu cu tine?
- Asteapta-ma, te rog, in masina, nu dureaza mult.

Abia rasarise soarele dupa o lunga perioada de negura plina de ploaie si ceata. Stiam ca drumul prin padure va fi anevoios, plin de noroi si alunecos. De asta am rugat-o sa stea in masina. Vroia foarte mult sa mearga dar, nu puteam s-o tarasc prin noroi. Speram, in sinea mea, ca voi prinde cateva cadre cu umbre puternice, asa cum imi doream, iar apoi ma voi intoarce imediat la masina.

Tot timpul m-am gandit ca s-a plictisit de povestile ce le asculta in masina, m-am gandit ca e suparata pe mine, ca am lasat-o sa ma astepte, m-am gandit ca poate s-a speriat de ceva.
Oricum la pozat nu mi-a iesit nimic.

Lacrima de pe obrazul ei imi arata ca e suparata pe mine.
- Cum sunt pozele, ma intreaba?
- Nu prea bune, ii raspund, sincer.

Dupa 10 secunde imi spune senina...
- Daca vrei sa fie bune, data viitoare sa ma iei si pe mine!

De ce oare m-oi fi gandit ca as putea avea un cadru bun prin padure cand de fapt cele mai bune sunt chiar langa mine?

5 comentarii:

Florian spunea...

Este de prisos orice comentariu!
Imi place si povestioara, completeaza atat de bine imaginea...

ogarafgan spunea...

Să-ți trăiască fetița și să fie sănătoasă și frumoasă! :)

apopida spunea...

multumiri!

Crisss spunea...

Frumosi ochisori si dulce privire !!!

S-Hell spunea...

mare dreptate ai..fac aceeasi greseala!felicitari pt sony awards!

Trimiteți un comentariu