Mamaliguta cu lapte

luni, 29 martie 2010

Un prieten m-a rugat astazi sa merg pana la gradinita unde socializeaza fiica lui. Vroia cateva poze la sarbatorirea varstei de trei anisori si s-a gandit ca eu as fi destul de avizat pentru treaba asta. Totul a mers struna dar, la sfarsit, cand imi pregateam rucsacul pentru a pune camera,  am vuzut imaginea asta.





Habar n-am de ce, dar mi-am amintit de bunica. In vacantele de vara, seara, dupa ce termina treaba pe afara, bunica imi pregatea cate un castron din acela de lut, cumparat din iarmarocul saptamanal, plin cu lapte proaspat muls, in care aruncam bucati de mamaliguta calda, iar mai apoi ma cuibaream in varful patului, intre pernele mari si racoroase si asteptam cu nerabdare sa vina, si ea, langa mine si sa ma adoarma spunandu-mi povesti din copilaria ei.

Imi vine sa ma urc in masina, sa plec la ea, in satul uitat, parca si acum de lume, si s-o strig din poarta casei...

- Mamaaaiaaaa, ai muls vaca?

4 comentarii:

CIMPOACA LAURENTIU spunea...

impresionant comentariul tau...

Crisss spunea...

Frumos!!! Iti multumesc pentru ca ma arunci in copilarie ,spre visare ..:)

river spunea...

superb! poza, poveste, amintire, superb! :)

ogarafgan spunea...

Excelenta poza! Ce noroc ai avut! Sunt invidioasa!
Si mi-ai facut pofta de mamaliguta cu lapte de vaca proaspat si cum n-am de unde, sigur, ma duc maine sa iau smantana ..... dar pana atunci imi curg balele :))

Trimiteți un comentariu