L-am ciuruit!

vineri, 2 aprilie 2010

E Vinerea Mare.
L-am dat pe un pumn de bani.
Astazi L-am hulit, L-am scuipat, L-am biciuit, L-am schingiuit...
L-AM RASTIGNIT.



HA, AM CASTIGAT!


Am castigat averi, am castigat putere si totusi ne stingem atat de goi. Si n-o spun cu regret. Exact asta meritam.
Semnam, cu totii, contractul vietii cu sangele ombilical cu angajamentul de a respecta cele zece puncte contractuale dar,  fiecare dintre noi, pe rand, le incalcam.
Eu, sper, ca macar Tu, sa-Ti respecti partea de contract si sa ai pregatit, cand o fi sa batem la usa Ta, obrazul promis.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fine works! Magnificent light!
D_Smirnov.

ogarafgan spunea...

Frumoasă foto măi Apopidule, mai!
Frumoase și vorbele, chiar frumoase, venite din suflet, fără ipocrizie!
Bravo!

Trimiteți un comentariu