Am fost acolo!

duminică, 9 mai 2010

Sony World Photography Award

Cannes 2010


Am ajuns exact cand a venit faimosul covor



Evident, am stat sa-l vedem cum cade pe scari...


Apoi am cautat biroul de informatii


Invitatiile ne asteptau sa le ridicam


A venit si seara premiilor...
Ne-am pozat, fara discutie, pe covorul rosu


Am stat destul de timorati, in sala in care, faimosii actori isi ridica celebrele premii pentru film


Ne-am bucurat cand ne-am regasit numele printre finalisti, pe monitoarele ce impanzeau holurile Grand Auditorium din Palais des Festivals


In final, am felicitat marele castigator, Tomaso Ausili, imortalizand, impreuna, momentul


Ne-am mai introdus odata picioarele in apa rece sa ne asiguram ca totul a fost aievea


Am multumit divinitatii... sau, ma rog, pentru imensa sansa...


Dupa care ne-am intors cu picioarele pe pamant... in iubita Romanica!



Prezenta mea acolo nu s-ar fi putut realiza fara sprijinul Primariei Bacau si a Ziarului de Bacau, carora le multumesc!

12 comentarii:

CIMPOACA LAURENTIU spunea...

frumos reportaj

apopida spunea...

multumesc frumos!

Andu spunea...

Bravo, omule! Felicitari!
Fotografia premiata este intr-adevar exceptionala!
Jos palaria!
:)

apopida spunea...

multumesc Alexandru!

dunkelnorth spunea...

Felicitari!

apopida spunea...

Multumesc!

river spunea...

Felicitari, Adi si evident, la mai mare!!! Ai meritat nominalizarea din plin, iar noi suntem mandri de asta!!

Multumim, de asemenea, de multumiri, desi, se stie, fara talent si perseverenta nu ai fi ajuns, vreodata, aici!

M.R. (Ziarul de Bacau)

doina spunea...

Felicitari Adi,sa-ti porti cu mandrie succesul ,il meriti pe deplin!:)

Razvan spunea...

Bravo Adi! La mai mare!

ogarafgan spunea...

Felicitări! Fusăși la Cannes, ha? Bravo mei! :)

apopida spunea...

fusai, fusai! multumesc frumos!

Anonim spunea...

Felicitari, Adi! Jos palaria !!!

Alex

Trimiteți un comentariu