Declaratie estimativa

vineri, 7 mai 2010

Habar n-am vreo regula din jocul asta cu bile de metal pe nisip, dar in momentul in care am vazut oamenii astia jucand mi-am adus aminte de intrebarea aia, usor infantila, care circula pe vremuri: Tu ce vrei sa fii cand vei fi mare?
Eu asa vreau sa fiu cand voi fi mare!
Poate mi-a influentat decizia si faptul ca ei jucau pe faleza la Cannes, sau poate ca langa terenurile lor, special amenajate cu nisip si garduturi de lemn, tronau cateva boliduri decapotabile, folosite probabil doar in weekend-urile insorite sau poate faptul ca, din cand in cand, un tanar, imbracat in pantaloni negri si camasa alba, le mai schimba paharele cu limonada incalzita si inlocuia scrumiera cu tutun ars din trabucurile havaneze!?
Oricum, ma si vad sarutandu-mi iubita pe obrazul care o sa-mi para si atunci la fel de fin ca si acum, soptindu-i la ureche:
- Te iubesc, dar daca lovitura asta imi iese si castig jocul, tu scoti cainele maine dimineata la plimbare!

2 comentarii:

obscuredbylight spunea...

Jocul se numește pétanque. Se practică (timid) și în parcurile din București. :)

apopida spunea...

multumesc pentru informatie!

Trimiteți un comentariu