Culegatorul de fericire!

luni, 7 iunie 2010

Da, stiu! Maci!

Doar ca ai mei sunt in flacari si foarte speciali


- Mai tii minte cand m-ai vazut prima data?
- Cum as putea sa uit? Abia te zaream prin geamul incubatorului, dar am stiut din prima clipa ca esti tu!
-  Mai tii minte lacrimile care ti s-au scurs, atunci, pe obraz?
-  Cum sa nu! As fi vrut sa le opresc, sa nu vada asistentele ca sunt prea emotiv, dar nu puteam. De fapt, nu vroiam!
- Eu le-am strans intr-o sticluta.
- Le-ai strans???
- Da, si mai tii minte cand mami a spus ca-i plac foarte mult macii?
- Ha, chiar foarte bine. Doar stii ca de fiecare data cand vede maci vrea sa-i culeaga si sa-i duca acasa.
- As vrea sa-ti spun ceva!
- Spune, draga mea!
- Vreau sa-i fac cadou fratiorului meu, care stiu ca se va naste, sticluta mea cu lacrimi, pentru ca vreau sa fiu sigura ca va avea parte de cativa stropi de fericire.
- .....
- Si lui mami, vreau sa-i dam un buchet de maci!

3 comentarii:

sebi_2569 spunea...

deosebite cadre; mai revin

ogarafgan spunea...

Faine lacrimile alea roșe de maci!
Să-ți fie sănătoasa famelia Apopidule și cei mici să crească maaaaari și să inflorească a maci :)

Sunisse spunea...

Un text superb, o fotografie de vis... bravo!

Trimiteți un comentariu