Dilema!

joi, 29 iulie 2010

- Baietel!
- Ba nu, fetita!

Asa ma contrazic cu fiica-mea, in joaca, de vreo luna incoace, de cand burta lui mami a inceput sa ia proportii, de cand i-am explicat asteia mici ca acolo e un bebelus care o sa-i fie (cam pe cand o sa vina Mos Craciun) fratior sau, ma rog, cum ar vrea ea, fetita.
Da, stiu, ar trebui sa zic ca nu conteaza ce e, si ca ar trebui sa ma bucur indiferent de sex, dar ar insemna sa mint. Imaginati-va ca va ofera cineva inghetata, dar va pune sa alegeti intre cea de vanilie si cea cu ciocolata. Bunul simt v-ar motiva sa spuneti ca nu conteaza ca doar tot inghetata este si daca nu cumva sunteti alergic la vreo substanta din ea care v-ar putea aduce vreun soc anafilactic, atunci n-are cum sa fie, decat delicioasa, chiar daca in minte optiunea catre una sau alta e foarte clar definita inainte de a vedea, macar, ambalajul.

Am intrebat-o intr-o dimineata...
- De ce vrei  sa fie fetita?
Fara sa stea pe ganduri mi-a spus:
- Pai, uita-te in camera mea, ce-o sa facem cu atatea papusi daca o sa fie baietel?

Trebuie sa recunosc ca, uneori, logica astora mici, poate fi imbatabila, dar eu nu ma las...

- Baietel!
De dincolo se aude, ferm:
- Ba nu, FETITA!

3 comentarii:

Ania spunea...

Frumos!

ogarafgan spunea...

faină și-asta, domnul cu ghicitul bine :D

apopida spunea...

:)

Trimiteți un comentariu