Fifty-Fifty

vineri, 27 august 2010

Asistenta doamnei doctor ginecolog se uita cand la mine cand la fiica-mea. Eu bat nervos din picior, iar ea rasfoieste in graba o revista pentru femei. Agitatia se simte in aer, cred, din afara cabinetului.

Mami e inauntru, la control. Suntem undeva pe la douazeci de saptamani si e posibil sa aflam sexul bebelusului.
- Si ce-ti doresti sa fie, intreaba asistenta, politicos, sa mai rupa atmosfera incinsa din holul cabinetului?
Fiindca nici unul din noi nu se uita la ea, raspundem concomitent:
-Fetitaaa! (ea)
-Baiat! (eu)
Am inceput sa radem toti trei. Evident, asistenta vroia sa afle parerea fiica-mii.
- Fetita zici?
- Da fetita, sa ne jucam cu toate papuselele mele, o sa-i impletesc coditeee, o s-o dau cu ruj de-al meu!

Usa cabinetului se deschide...
Mami stie ca unul din noi va fi dezamagit de veste, dar fiecare din noi mizam, inconstient, pe aia cincizeci la suta din sanse.
O ia pe Bri si ii sopteste la ureche:
- Tu ai sa fii singura printesa a lui mami!
- Iar tu, aratand cu degetul spre mine, tu faci cafeaua maine dimineata, pentru ca ti-am facut baiat!
- Mami, tati, vreau si eu sa va zic ceva...
- Dar eu tot o sa-l dau cu ruj!!!



5 comentarii:

Sunisse spunea...

Excelenta fotografie, ca intotdeauna!

PS: Felicitari pentru cel mic :)

Lucian spunea...

Sa va traiasca si sa fie sanatos ! Si voi pe linga el,sa-l vedeti mare si fericit ....

apopida spunea...

multumesc frumos!

ogarafgan spunea...

Păi să se nască sănătos și-apoi să te mândrești cu el, băi tătic și de băiat :)

apopida spunea...

apai iti dai seama ca abia astept! :)
sa dea Domnu sa fie cum zici tu!

multam de vizite!

Trimiteți un comentariu