Rasarit de soare!

joi, 12 august 2010

Vad un stol de pasari aliniate perfect. Se pregatesc sa treaca exact prin dreptul discului mare si rosu-galbui ce rasarise jumatate din intinderea de apa. Haloul de caldura din jurul soarelui formeaza cateva forme extraordinare. Zambesc de fericire. Imi si inchipui cadrul asta postat pe prima pagina a multor sit-uri de fotografie. Pun ochiul in vizorul camerei si incadrez mai mult decat perfect. Photoshop n-are decat sa dea faliment la faza asta, ha! Stiu sigur ca va iesi perfect direct din aparat poza!
Sunt pe punctul de a imortaliza perfectiunea.... apas declansatorul...
Nimic. Mai apas odata... la fel.
Ce draci o fi avand tocmai acum? Tocmai cand ma pregateam sa devin celebru!?
Scutur camera cu putere, sperand intr-un miracol...
... 
- Baiatu, baiatu?
- Da, tu, ala cu aparatul ala mare si greu de dormi cu capul pe el sa nu ti-l ia careva! Eu zic sa te trezesti ca soarele a rasarit de ceva timp, si mai mult de atat, te-am vazut zvarcolindu-te si m-am gandit c-ai visat urat!

Asa ca, asta e rasaritul meu de la mare...

2 comentarii:

ogarafgan spunea...

E un oraș fantomă pe fundal? Că e chiar fain, spuki :))

apopida spunea...

:) e ora 6 acolo, si e Midia Navodari! mi-a placut cum se vedea in ceata, exact asta ma vrut sa para spuki!!!

Trimiteți un comentariu