Legătura

joi, 16 septembrie 2010

- Ce înseamna ”legământ”?
- Dar unde ai auzit cuvântul ăsta?
- La desene, am auzit când scooby a spus ceva de ”legământ” și n-am fost atentă! Poți sa-mi spui ce înseamnă?
- Inseamnă un fel de promisiune, o înțelegere pe care cineva o face cu altcineva și care nu trebuie nicicum încălcată.
- Te iubesc e un fel de legământ?
- Ce-ți veni cu asta?
- Adică atunci când mami mi-a spus că indiferent ce, tu și ea mă veți iubi mereu, a fost un legământ?
- Sigur că da!
- Și nu-l veți încălca niciodată?
- Niciodată!
- Atunci, uite, cioburile astea sunt de la sticlele alea rotunde ale tale care le înfiletezi câteodată pe aparatul de pozat!!! Și eu te iubesc, și nu uita că și ăsta e un legământ!

...


3 comentarii:

river spunea...

Mi nu nat!!! :D

apopida spunea...

Mul tu mesc! :)

catalin fudulu spunea...

Sunt şi filtrele bune la ceva; fără ele nu ar fi existat legământul...;
Vignetarea aduce o umbră de furtună, însă păsările nu zboară niciodată pe cer în cazuri din astea, se ascund...

Trimiteți un comentariu