Manastire intr-un picior...

marți, 28 septembrie 2010

Vine, nu?
Cum am vazut primele frunze cazand , ploile lungi , am plecat s-o intampin!
Evident, nu puteam pleca cu mana goala. Am luat cu mine cateva plase pentru dovezi.
Qashqai-ul inainta destul de bine pe drumul forestier, ce urma sa ne duca in padurea de fagi.
Acolo imi place s-o regasesc in fiecare an!
Apa din balti era aruncata cu putere de rotile masinii, formand parca un culoar prin care ne strecuram in forta.
Vantul rece apleca copacii facandu-i sa fosneasca. Ii simteam puterea din masina.
La un moment dat, un batranel, aparut parca de nicaieri, ne face semn sa oprim.
Cobor geamul:
- Mergeti la ghebe, intreba el?
- Cautam, bade, poate gasim de-o pofta!
- Dupa ploile astea sigur gasiti, dar spune-ti falcai, masina asta-i ARO?
- Cu zambetul pe buze, ii raspund ca nu!
- Aaaa, pai atunci baietii mosului, mai bine faceti cale intoarsa, ca au mai incercat si altii cu masini de astea, dar s-au intepenit in noroi. Daca nu-i ARO, nu trece, va spun eu!

Avea rost sa-i explicam batranelului de cardane, de 4x4, de cai putere, de diferentiale, de garda inaltata, de cuplu, de anvelope speciale...?
Nu, pentru ca aveam o intalnire mult mai importanta ca doar
A venit, nu?


2 comentarii:

Sunisse spunea...

Excelent cadru...

Mayte Piera spunea...

Fantastic picture!

Trimiteți un comentariu