Ursitoare

miercuri, 16 februarie 2011

Azi am deschis o cutie, o cutie cu poze, cu amintiri...
Hmmm,
Tii minte verile pe lac, cu barca ta?
Tii minte gratarele la tine la tara?

Tii minte ce frumos era in varf de munte, cand ne uitam ca prostii cat de frumos se vedea drumul ala serpuit?
Tii minte "radiografiile" care ti le-a facut prietenul nostru la Poiana Sarata?
Tii minte camera aia mica, intima, care ti-a picat tie la "tragerea la sorti"?

Tii minte pastrama ta inconfundabila?
Tii minte vinul ala al tau, rosu si rece ca apa de munte?
...

 Imi suna in cap o melodie, cu care te-am luat de atatea ori in ras, si care acum, culmea, ma obliga sa incui usa biroului meu si sa-mi umplu ochii cu lacrimi.


Intr-o zii de sarbatoareeeeee, ma duseiii la ursitoaaaaareeeee
Si i-am zis ataaaat sa-mi spunaaaaaa, cat mi-o fi soartaaa mai bunaaaaa
Of of si iar of, ca doar ea pe lume stieeee maii maaaiii
Of of si iar of, cum sa scap de saraciee mai maaaaaii

Viata-i trecatoareeee, n-ai cum s-o opreeesti,
Cat mai esti pe-aiceaaa s-o traaaieeeesti.

Spune-mi ursitoare cati ani voi traaaiiiiii,
Daca-s prea putini, cu bani te-oi plaaatiiii
Puneeee de la tine incaa vreoo cativaaaaa
Daca fac avereee, mai multi bani ti-oi daaaa



Gata, inchid cutia acum, pentru ca nu vreau sa plece nimic din ea. O s-o deschid mai tarziu sa mai pun acolo poze, amintiri.


Adaug aici si o imagine care e posibil sa nu aiba legatura cu nimic din ce-am scris mai sus, dar o pun pentru ca erai langa mine cand am facut-o. O pun si aici pentru ca a castigat concursuri si a fost apreciata de multa lume. O pun aici sa-ti fie clar ca trebuie sa fii langa mine si la altele.




Sunet - Click

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu