Printemps

marți, 1 martie 2011

Neata, tati!
Neata, draga mea!
A venit?
Nu, cum sa vina? N-ai vazut cat a nins ieri!?
Cum? N-a venit?
Daca-ti spun ca n-a venit! E frig de ingheata pietrele. Mai asteptam cateva zile, poate vine! Pana atunci stam in casa pentru ca zapada e prea mare pentru a iesi la gradi.
Pai nu, nu pot sa mai astept.
Nu poti?
Nuuu, astazi colegul meu Andrei mi-a spus ca imi va aduce un buchet cu ghiocei si imi va spune ca sunt frumoasa ca o zi insorita de primavara. Si eu vreau sa fie primavara, nu zapada! Vreau!
Draga mea, dar tu esti frumoasa in fiecare zi a anului!
Stiu, stiu, si eu te iubesc tati, dar totusi, lasa-l pe Andrei sa-mi spuna asta, da?


4 comentarii:

Cătălin spunea...

Trebuie să afli telefonul băiatului :P

Anonim spunea...

Dar poate Andrei ii va spune ca e gingasa si pura ca fulgul de nea....

Anonim spunea...

e la gradi, Catalin, nu ar trebui sa aiba telefon....

apopida spunea...

da, Catalin, n-ar trebui sa aiba telefon, dar pentru orice eventualitate o sa incerc sa aflu!:))

Trimiteți un comentariu