4800 (reedit)

joi, 23 februarie 2012

Am ascultat astazi o melodie, fara sa vreau, dimineata la radio.
Initial am decis sa sterg postul in urma unor comentarii, dar ascultand versurile... revin.

3 clipe sublime
de 3 ori cate cinci minute pana au venit pe lume!




respira cu greu prin 3 tuburi conectate de 3 aparate ce-i monitorizeaza permanent!


3 asistente ii hranesc din 3 biberoane!


medicii au grija ca toti 3 sa creasca sanatosi!


Ma uit tamp prin geamul incubatorului ce ma desparte de ei... si realizez ca daca pentru ei viate este despre cum sa respiri, pentru mine este despre momentele (ca cel de fata) in care respiratia iti este taiata!

Melodia suna cam asa:
Cat de departe sa duc inima, ca sa nu se atinga de tine!
Si cat de departe sa duc dragostea, ca sa nu se intoarca la mine.
...
Oricat de departe as fugi,
N-ar fi prea departe de tine!
(Holograf)

Cred ca merita ascultata toata!
click  Cat de departe



Pentru ca, da, un singur lucru lipsea din treimile de mai sus...
UNUL singur!
MAMA... care a plecat!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Esti extraordinar!

langmina spunea...

Trist dar adevarat!Oare ce au in loc de suflet aceste femei?

apopida spunea...

Disting clar retoricul intrebarii tale, cu toate ca mi-am pus-o si eu, de cateva ori!
eu am doi mititei acasa si cateodata cand cea mare e in camera ei de prea mult timp parca mi se face dor...

Trimiteți un comentariu